taon online shop icon logo

შედარება

შედარების სია ცარიელია

დაამატეთ პროდუქტები შესადარებლად

დაამატეთ პროდუქტები შესადარებლად

კალათა

|

კალათა ცარიელია

დაამატეთ პროდუქტები კალათაში

ფავორიტები

ფავორიტები ცარიელია

დაამატეთ პროდუქტები ფავორიტებში

დაბრუნების პოლიტიკა

ბოლო განახლება: October 18, 2025

1. დაბრუნების ვადა

თქვენ შეგიძლიათ დააბრუნოთ ყველაზე ახალი, გახსნილი ნივთები მიწოდებიდან 14 დღის განმავლობაში სრული ანაზღაურებისთვის. ნივთები უნდა იყოს ორიგინალურ შეფუთვაში ყველა ეტიკეტითა და ლეიბლით.

დაბრუნების ვადა იწყება მიწოდების დადასტურების თარიღიდან.

2. დაბრუნებისთვის შესაფერისი ნივთები

დაბრუნებისთვის შესაფერისი ნივთები უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ კრიტერიუმებს:

  • გამოუყენებელი და ორიგინალურ მდგომარეობაში
  • ორიგინალურ შეფუთვაში ყველა აქსესუარით
  • ორიგინალური ეტიკეტებითა და ლეიბლებით
  • არ არის დაზიანებული ან ნაცვლად
  • 14-დღიანი დაბრუნების ვადის ფარგლებში

3. დაბრუნებისთვის შეუფერებელი ნივთები

შემდეგი ნივთები არ შეიძლება დაბრუნება:

  • პერსონალიზებული ან კუსტომიზებული ნივთები
  • ქვედა ტანსაცმელი და ინტიმური ტანსაცმელი
  • დაშლადი საქონელი
  • ნივთები, რომლებიც დაზიანებულია არასწორი გამოყენების ან ნორმალური ცვეთის შედეგად
  • ნივთები, რომლებიც დაბრუნებულია 14 დღის შემდეგ

4. როგორ დავაბრუნოთ

დაბრუნების ინიციირებისთვის:

  1. დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მომსახურების გუნდს დაბრუნების ავტორიზაციის მისაღებად
  2. შეაფუთეთ ნივთი უსაფრთხოდ მის ორიგინალურ შეფუთვაში
  3. შეიტანეთ ორიგინალური ქვითარი ან შეკვეთის დადასტურება
  4. დანიშნეთ აღება ან ჩაშვება ჩვენს დანიშნულ ადგილას

ჩვენ ვაწარმოებთ უფასო დაბრუნების მიწოდებას შესაფერისი დაბრუნებისთვის საქართველოს ფარგლებში.

5. ანაზღაურების პროცესი

როდესაც მივიღებთ და შევამოწმებთ თქვენს დაბრუნებულ ნივთს:

  • ჩვენ დავამუშავებთ თქვენს ანაზღაურებას 5-10 სამუშაო დღის განმავლობაში
  • ანაზღაურება გაიცემა ორიგინალურ გადახდის მეთოდზე
  • თქვენ მიიღებთ ელ-ფოსტის დადასტურებას ანაზღაურების დამუშავების შემდეგ
  • ბანკის დამუშავების დრო შეიძლება განსხვავდებოდეს (ჩვეულებრივ 3-5 სამუშაო დღე)

6. გაცვლა

ჩვენ ვთავაზობთ გაცვლას ტოლი ან მეტი ღირებულების ნივთებისთვის. თუ ახალი ნივთი უფრო ძვირია, თქვენ გაიხდით სხვაობას.

გაცვლა ექვემდებარება იგივე დაბრუნების პოლიტიკის პირობებსა და პირობებს.

7. დაზიანებული ან დეფექტური ნივთები

თუ მიიღებთ დაზიანებულ ან დეფექტურ ნივთს, გთხოვთ, დაუკავშირდით ჩვენ დაუყოვნებლივ. ჩვენ დავაწყობთ ჩანაცვლებას ან სრულ ანაზღაურებას თქვენთვის ხარჯის გარეშე.

გთხოვთ, მიაწოდოთ ზიანის ფოტოები მომხმარებელთა მომსახურებასთან დაკავშირებისას.

8. გარანტიის მოთხოვნები

გარანტიის ქვეშ მყოფი ნივთები ექვემდებარება მწარმოებლის გარანტიის პირობებს. გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ გარანტიის მოთხოვნების დახმარებისთვის.

9. საკონტაქტო ინფორმაცია

დაბრუნების, გაცვლის ან ჩვენი დაბრუნების პოლიტიკის შესახებ კითხვებისთვის:

ელ-ფოსტა: returns@taon.ge

ტელეფონი: +995 XXX XXX XXX

მომხმარებელთა მომსახურების საათები: ორშაბათი - პარასკევი, 9:00 - 18:00

ვინ ვართ და რითი ვართ გამორჩეული ბაზარზე?

მომხმარებელი, რომელიც ვებ გვერდ Taon-ს საკუთარი სურვილით მიაწოდებს პერსონალური ხასიათის ინფორმაციას, ის ავტომატურად ანიჭებს უფლებამოსილებას Taon.ge-ს გამოიყენოს მომხმარებლის პერსონალური მონაცემები შენახვისა და დამუშავების მიზნით. წინამდებარე კონფიდენციალურობის პოლიტიკა განსაზღვრავს Taon-ის მომხმარებელთა პერსონალური ხასიათის მონაცემების დამუშავების წესს, მიზნებს, გამოყენებისა და შენახვის პირობებს. „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის საფუძველზე, Taon.ge-ის მიზანია მომხმარებლის პერსონალური მონაცემების დაცვა.

გამოიწერე სიახლეები

უფასო მიწოდება
დახმარება
24/7
დაცული გადახდა
ორიგინალი პროდუქტები
მეტი ქულები და საჩუქრები
მეტი ფასდაკლება
© 2025 ყველა უფლება დაცულია.